Туризм має стати ключовим напрямом розвитку регіону.

Під таким гаслом 27 жовтня у Новій Каховці розпочала свою роботу робоча група, яка була створена за результатами засідання круглого столу «Таврійська платформа регіонального розвитку» 13 жовтня. На тодішній зустрічі обговорювалися питання потенційних можливостей та провідних галузей, в яких громада Нової Каховки має найбільший потенціал для розвитку. Найбільш реальним на сьогоднішній день є розвиток туристичної галузі. Головною умовою, яку визначили учасники, стала необхідність розгляду туризму як економічної складової, а не просто виду відпочинку. Тезою стала позиція залучення коштів ззовні території Таврійського регіону.

27 жовтня модератором дискусії став керівник агенції національного розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад Павло Ярмій. До робочої групи увійшли заступник міського голови Володимир Сироватка, в.о. директора НПП «Нижньодніпровський» Олексій Чачібая, проект-менеджер «Агенства регіонального розвитку» Вікторія Кулакова, менеджер «Агенства регіонального розвитку» Дарія Рєднікова та громадський діяч Олена Дяченко.

foto 2_586x440

За погодженням всіх сторін, першочергово потрібна стратегія розвитку туристичної галузі міста Нова Каховка як орієнтир та головний документ. Для реалізації стратегії необхідно якнайшвидше її розробити та реалізувати у якості частини «Програми розвитку культури та туризму» міста. Це необхідно, виходячи з особливостей формування міського бюджету. Стратегія туристичного розвитку повинна бути закладена на основі проектно-цільового методу розвитку громади, що включає в себе:

  1. Створення ТІЦ – Туристичного інформаційного центру.
  2. Туристичну орієнтацію або маркування, тобто розробка рекламних проектів та мережі туристичних орієнтирів.
  3. Формування туристичного кластеру на основі географічної близькості господарюючих одиниць.
  4. Проведення масових туристичних фестивалів, Як приклад – фестиваль вина «Винотавр», фестиваль води «Вода життя», Таврійський ярмарок, на основі проекту о. Козацький «Остання Січ України» тощо.
  5. Розробка нових туристичних маршрутів, бажано під нові локації.

Для ефективного втілення цих ідей в життя існує і чимало каменів спотикання. Головний з них – це звичайно фінансування, яке має бути закладено на рівні міського бюджету. Також в процесі розроблення проектів слід ретельно продумати, як саме позиціонувати свій регіон, на яку категорію населення слід орієнтуватись. Не менш важливим є і недостатня обізнаність та поінформованість людей, для чого слід запровадити спеціальні тренінги та брати участь у різного роду виставках та форумах з обов’язковою презентацією можливостей краю.

За результатами засідання робочої групи 27 жовтня, запланували організацію п’ятого ювілейного Туристичного конгресу та 1-2 масових Всеукраїнських або Міжнародних фестивалів.

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування на даний момент заборонено, але Ви можете залишити посилання на Ваш сайт.

Коментарі закриті.