Науковці винайшли новий спосіб утилізації пластику.

Дослідники розробили фермент, який може перетравлювати деякі види пластмас.

Відкриття було зроблено випадково, при вивченні бактерій Ideonella sakaiensis, повідомляє «Новое время», посилаючись на Science Alert.

«Інтуїція і випадковість часто відіграють значну роль в фундаментальних наукових дослідженнях, і наше відкриття тут не є винятком. Це непередбачене відкриття говорить про те, що є можливості для подальшого поліпшення цих ферментів, наближаючи нас до вирішення проблеми утилізації постійно зростаючої гори пластмаси», – говорить структурний біолог Джон МакГіхан з Університету Портсмута у Великій Британії.

Бактерії Ideonella sakaiensis були виявлені під час скринінгу зразків грунту, води та мулу, взятих з місця переробки пластикових пляшок у місті Сакаї, Японія. ці бактерії здатні переробити тонку (0,2 міліметра) плівку ПЕТ за шість тижнів при температурі 30° C. Цей показник дуже малий для використання бактерій під час переробки відходів і вчені шукали спосіб його поліпшити.

Наразі дослідники працюють над поліпшенням ферменту, що дозволить використовувати його для руйнування пластиків за короткий проміжок часу.

Джерело: «Новое время»

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.