Бізнесмени вчилися бачити світ очима клієнта.

26-27 вересня 2018 року в рамках ініціативи EU4Business за підтримки Європейського Банку Реконструкції та Розвитку (ЄБРР) в Новій Каховці відбувся захід з підтримки підприємництва – тренінг «Взаємодія з клієнтом». Участь у тренінгу взяло 15 учасників з Нової Каховки, Херсона та Миколаєва, серед яких представники малого, середнього та великого бізнесу всіх галузей Півдня України, власники, керівники та спеціалісти з менеджменту, маркетингу, продажів.

Організатор заходу – Центр підтримки бізнесу м. Миколаїв. Підтримку у проведенні надала Агенція Регіонального Розвитку ТОТГ (директор Павло Ярмій) на базі нещодавно відкритого «Clever Club».

В рамках заходу обговорювались питання вибору моделі та створення найефективнішої системи управління підприємством і взаємодії з клієнтами. В ході конференції учасники мали змогу дізнатися більше про впровадження ефективної практичної моделі роботи з клієнтом у компаніях, підвищення якості ведення бізнесу та відповідності європейським стандартам.

На думку директора миколаївського Центру підтримки бізнесу Наталії Ващиленко, «коли клієнт купує товар або послугу, ця покупка – лише вершина тої взаємодії, яка складається з усіх операцій, що відбуваються перед покупкою і після неї. Маючи прекрасні товари і якісні послуги, привабливий веб-сайт, швидку доставку і відмінну службу роботи з клієнтами, все одно будь-яка ослаблена ланка (в досить довгому ланцюжку) може відправити потенційних клієнтів до іншого продавця. Якщо думати про свою угоду з клієнтом як про елемент широкої взаємодії з ним, це допоможе побачити всю картину. Хороша новина – точки взаємодії з клієнтом можна створювати та контролювати самостійно. Потрібно тільки правильно визначити їх, щоб зробити цей процес гладким і безперешкодним».

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.