НОВИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР НА ВУЛИЦІ ФРАНЦУЗЬКІЙ.

Прозорі, відкриті офіси та привітливі посмішки – перше, що бачиш, коли відчиняєш двері оновленого сервісного центру МВС у Новій Каховці. Не одразу віриш своїм очам, адже в пам’яті ще спливають похмурі приміщення колишніх МРЕВ. А у новому сервісному центрі розумієш: тут навіть у черзі стояти приємно. Більше не треба волати «Хто крайній?» чи домовлятися з «люб’язними» дідусями.

Автоматизована система з табло очікування все робить за тебе. Скрасити час в очікуванні тепер допоможе і безкоштовний wi-fi, і зона буккросингу, або ж можна віднайти цікавинки у терміналах чи поспостерігати за маленькими бешкетниками у зоні для дитячих розваг.

Нова адмінбудівля тепер розташована на вулиці Французькій, 10. У четвер, 25 жовтня, до закладу запросили всіх охочих, аби урочисто презентувати сучасні можливості центру та оцінити якість організаційної роботи.

Це вже третій в області сервісний центр МВС нового зразка з модерновим підходом до надання послуг. У ньому громадяни можуть швидко та зручно зареєструвати та перереєструвати транспортні засоби, отримати чи замінити посвідчення водія, отримати довідку про несудимість тощо.

Як відзначають у прес-службі МВС, сервісні центри нового зразка працюють за принципом «єдиного вікна» та екстериторіальності. Приміщення оформлені в єдиному візуальному стилі та обладнані сучасною технікою. Центри об’єднує інклюзивність, зони буккросингу та дитячі куточки.

Статистика свідчить, що протягом року адміністратори сервісного центру приймають чимало відвідувачів. Детальніше про роботу закладу розповів начальник територіального відділу Головного сервісного центру МВС у Херсонській області Олександр Реуцьков.

«У Новій Каховці щороку до нас звертаються понад 10 тис громадян. З них близько 5 тисяч для оформлення транспортних засобів, понад 3,5 тисячі за посвідченнями водія та приблизно 2 тисяч – за довідками про відсутність судимості», – розповів Олександр Реуцьков. Також він відзначив, що це вже третій сервісний центр на території Херсонської області нового зразка. «Ще два центри ми плануємо оновити цього року у Великій Олександрівці та Голій Пристані», – додав він.

Окремо він відмітив, що при оновленні центру у Новій Каховці жодної державної гривні використано не було. Олександр Реуцьков підкреслив: «Це відкриття відбулось завдяки належній співпраці місцевих органів влади та бізнесу за підтримки депутатського корпусу та міського голови Володимира Коваленка».

Вітаючи гостей з новосіллям, міський голова акцентував на тому, що громада міста доклала багато зусиль, аби сервісний центр залишився у Новій Каховці. «Перша запорука успіху – мене зрозуміли депутати новокаховської ради: сьогодні на сесії міської ради вони  проголосували за встановлення орендної ставки в 1 грн. Це наш громадський обовязок і яскрава демонстрація відношення місцевих органів влади до відповідної структури. Друге – висловлюю вдячність компанії «Бебко-Авто» за розуміння та підтримку. Ця територія ідеально підходить для роботи сервісного центру. Цей сервісний центр відповідає всім необхідним сучасним вимогам. Бажаю вам успіху!», – вітав Володимир Коваленко.

За останні 2 роки значно зросла якість надання послуг сервісними центрами. Відбувся ряд нововведень: онлайн-замовлення довідки про несудимість, впровадження нових екзаменаційних питань та онлайн тренажера для перевірки знань правил дорожнього руху, презентовано зручну онлайн-інструкцію для громадян, які хочуть отримати водійське посвідчення вперше, створено онлайн сервіс про першу реєстрацію авто, що надає змогу кожному громадянину самостійно отримати інформацію про автомобільний ринок.

Крім того, в області працює мобільний центр МВС, який обслуговує людей у населених пунктах, де немає стаціонарних центрів. За півтора року роботи пересувний сервіс надав мешканцям області більше тисячі найпопулярніших послуг МВС.

Отже, так співпало, що напередодні дня автомобіліста досвідчені та майбутні водії отримали чудовий подарунок – новий сервісний центр, де відтепер отримувати права – справжнє задоволення.

Подію  прокоментував міський голова Володимир Коваленко:

«По всій Україні запроваджено зміну формату діяльності Сервісних центрів по обслуговуванню транспортних засобів. Спочатку це була державна програма, за якою на створення таких центрів передбачалося співфінансування – частково від держави, частково з місцевого бюджету. За такою Програмою створили Сервісний центр у Генічеську і Херсоні. Обласне керівництво МРЕВ повідомило про сучасні вимоги для роботи сервісного центру, і стало зрозуміло, що там, де в Новій Каховці був розташований міський відділ МРЕВ, лише однією реконструкцією справа не обійдеться. Тож почали шукати відповідне приміщення. Врешті домовились із господарем автосалону «Бебко-Авто» Іваном Яковичем Бебко про те, що місто готове взяти в оренду це приміщення. Уклали відповідну угоду, і, взявши участь у облаштуванні фінансами міста, не лише залишили сервісний центр у Новій Каховці, але й зробили його сучасним, комфортним, зручним. Подія відбулася. За це я хочу подякувати депутатам Новокаховської міської ради – адже орендна плата серйозна, і її повністю взяло на себе місто. А сервісному центру приміщення здаємо в оренду за 1 грн. як державній структурі.

Чому цей сервісний центр має бути саме в Новій Каховці?

По-перше, це імідж міста, і достатньо серйозні надходження до міського бюджету за рахунок послуг, які надає сервісний центр. Очікується, що ближчим часом буде розширено перелік послуг, які надаватиме сервісний центр: реєстрація зброї, обслуговування сільськогосподарської техніки. Тож його відкриття – це стратегічно і економічно продумане і правильно прийняте рішення, яке втілилося в життя».

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.