ЧОМУ НЕ ПРАЦЮЄ ДРОТОВЕ МОВЛЕННЯ?

З таким запитанням радіослухачі все частіше звертаються до редакції міського радіо – останнім часом в середньому по два-три звернення на день!

Люди скаржаться, що радіо говорить тихо або взагалі перестало працювати. Заявку на відновлення його роботи зробили – але чекають її виконання вже кілька тижнів – нерідко по три-чотири місяці.

Лише у січні 2019 року з такими заявами і проханнями про допомогу до нашої редакції звернулися мешканці Горького, 26, пр. Перемоги, 21, вул.Соборна, 18, вул. Андріївська, 27, вул. Нєкрасова, 7 (Робітниче селище), вул. Дружби, 13, вул. Героїв України 66, вул. Кірова,51,вул. Дружби, 47, вул. Букіна, 60… І цей список щодня поповнюється.

КП «Новокаховська міська радіоорганізація» розуміє обурення радіослухачів, але в нашій компетенції – лише створення радіопередач –  їх трансляцію має забезпечувати ПАТ «Укртелеком». Це прописано в переліку послуг підприємства.

Як зазначено в Правилах користування проводовим мовленням,  Ці підприємства  зобов’язані усувати      пошкодження радіотрансляційних  мереж  у мінімально короткі терміни.

Усунення пошкоджень  радіотрансляційних  мереж  провадиться  відповідно  до інструкції  з  обліку  заяв  про  пошкодження  розподільних  мереж проводового  мовлення,   яка   розробляється   та   затверджується
Держкомзв’язку.

(Абзац  другий  пункту 31 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1343 ( 1343-99-п ) від 22.07.99 ).
Шкода, заподіяна мережі проводового мовлення, відшкодовується винною особою згідно із законодавством.

Разом з тим, як зазначено у згаданих «Правилах»,

11. Абоненти  проводового  мовлення  забезпечують  збереження будинкової  мережі  та  арматури,  а власники та орендарі будинків (будівель)  –  всього  майна  та  обладнання   мереж   проводового мовлення,  що знаходиться в межах квартири, будинку (будівлі) та в межах земельних ділянок,  які надано  у  власність,  постійне  або тимчасове користування.

12. У разі   пошкодження   або   втрати   обладнання  мереж проводового мовлення,  яке сталося з вини абонента під час ремонту квартири,  будинку (будівлі),  очищення дахів від снігу тощо,  всі витрати  підприємств  зв’язку  на  відновлення  мереж  проводового мовлення відшкодовуються абонентом.  

Мережа проводового мовлення і надалі залишається стратегічно важливою – особливо в нинішній час. Адже, як сказано в пункті «Послуги проводового мовлення» переліку послуг ПАТ «Укртелеком» –  нею «транслюються Перша радіопрограма Національної радіокомпанії України, а також сигнали оповіщення у разі виникнення надзвичайної ситуації, введення надзвичайного чи воєнного стану». І люди це добре пам’ятають. Тому по допомогу у відновленні радіоточки звертаються в усі інстанції.

В цьому ми пересвідчились, коли до редакції завітав новокаховчанин Федір Ілларіонович Романюк. Він  21 січня 2019 року звернувся на «гарячу» телефонну лінію голови Херсонської обласної державної адміністрації А.Гордєєва, і 25 січня отримав наступну відповідь:

 

«Шановний Федоре Ілларіоновичу!

Управління транспорту та зв’язку обласної державної адміністрації розглянуло спільно з ПАТ «Укртелеком» Ваше звернення, яке надійшло на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації, стосовно відновлення роботи проводового радіомовлення, та повідомляє наступне.

За обліковими даними ПАТ «Укртелеком», послуга проводового радіомовлення за Вашою адресою, а саме: 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Пушкіна, 1, кв.1, не надається з 04 грудня 2018 року через пошкодження лінійно-кабельних споруд зв’язку.

Враховуючи необхідність проведення значного обсягу відновлювальних робіт та придбання додаткової кабельно-провідникової продукції, не передбаченої планами закупівель на поточний рік, відновити надання послуг планується протягом першого кварталу 2019 року.

При наявності відповідних ресурсів терміни відновлення телекомунікаційних послуг будуть скорочені.

За час відсутності послуги абонентна плата за її користування не нараховується, у зв’язку з чим ПАТ «Укртелеком» буде здійснено відповідний перерахунок.

З повагою, начальник управління  В. Соценко»

Як зазначають в «Укртелекомі»,  ремонті бригади підприємства працюють над відновленням дротового мовлення. Про проблеми з отриманням послуги потрібно повідомити оператора. На основі зареєстрованих заявок про непрацюючі радіоточки оператор робить перерахунок абонентної плати. Перерахунок відображається у рахунках, які отримує абонент. Усі зареєстровані заявки від абонентів оператор бере у роботу.

В «Укртелекомі» нагадують, що у разі проблем з роботою дротового радіо необхідно звернутися до контакт-центру за телефоном 0 800 506 800 або до бюро ремонту радіоточок за номером 0 800 506 575 (дзвінки безкоштовні з мережі українських операторів, у тому числі і мобільних).

Щоб повідомити «Укртелеком» про проблеми з домашнім телефоном, потрібно зателефонувати до контакт-центру за номером 0-800-506-800, який працює цілодобово, або до бюро ремонту телефону за номером 0 800 506 508, де можна в автоматичному режимі, дотримуючись голосових підказок, залишити заявку.

Звертаємо увагу, що дзвінки на номери 0-800-506-800 та 0-800-506-508 є безкоштовними з мереж усіх операторів України, у тому числі і мобільних, таксофонів.

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.