«БРЕНДИНГ І МАРКЕТИНГ ТЕРИТОРІЙ. У ПОШУКАХ ВЛАСНОГО ОБЛИЧЧЯ».

У Києві  12 і 13 березня проходила міжнародна конференція «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг».

На пленарних засіданнях говорили про місце України та українських міст в світі, про національний і муніципальні брендингові та маркетингові ініціативи, дізнавалися про міжнародний досвід  сучасної практики муніципального брендингу і маркетингу територій. Дискутували з приводу візуалізації брендів і проведення кампаній з брендингу міст, а також обговорювали напрями вдосконалення маркетингу та брендингу українських муніципалітетів. Учасниками конференції були і новокаховчани –  зокрема директор КП «Агенція регіонального розвитку» Вячеслав Костенюк і голова ГО «Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад» Павло Ярмій.

Як зазначали учасники конференції, кожному місту щодня доводиться змагатися з іншими містами за мешканців, ресурси, інвестиції. Щоб бути конкурентоспроможним на світовому ринку, вже не достатньо бути інвестиційно привабливим містом із високою якістю життя чи історико-культурною спадщиною. Треба вміти розповісти про себе, сподобатися, заінтригувати.

Бренд є унікальним ідентифікатором громади, який відображає його конкурентні позиції. Завдяки маркетингу та брендингу громада створює власний імідж, що допомагає відрізнятися від інших, привертати увагу до своїх особливостей, а відтак може ефективніше розвивати місцеву економіку: поліпшувати імідж громади на місцевому, національному та міжнародному рівнях, залучати нових жителів і туристів, а також інвестиції, та приваблювати нових підприємців, зберігати і розширювати діючі підприємства, сприяти просуванню місцевих програм.

Розроблення і презентація чіткої, комплексної та стратегічно виваженої маркетингової стратегії можуть допомогти територіальній громаді заявити про її унікальність, а також ефективно сприятимуть її економічному розвитку. Бренди будують на сильних сторонах території. Бренд міста – сукупність цінностей, які відображають неповторні оригінальні характеристики міста і його мешканців, унікальні можливості задоволення тих чи інших потреб. Маркетинг території – це застосування принципів і методів, які сприяють підвищенню її привабливості (селища, міста, регіону, країни) для мешканців, відвідувачів, підприємств та інвесторів. Позиціонування території відповідає на запитання: для виробництва яких товарів або послуг така територія підходить найбільше, і які інвестори зацікавлені в ній. Отже, новокаховчани – учасники конференції, отримавши відповіді на важливі запитання, одразу візьмуться до роботи, щоб Нова Каховка змогла в повній мірі заявити про свої переваги, свою унікальність і неповторність.

На фото: зліва направо – Павло Ярмій, головна радниця з питань врядування Проекту ПРОМІС Кейді Ворд, Вячеслав Костенюк.

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.