НАЗВИ ЗАКЛАДІВ МАЮТЬ БУТИ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ.

ВИМОГИ ЗАКОНУ

…Салон краси „САХАР”, магазин „детской одежды Pri Kids”, „Цветы”, „Ларек”, „Конфеты и сладости”, „Бытовая Техника”, „Шляпки”, „Очки”, „Краски и лаки”, „Полезные мелочи”  – такі вивіски зустрічаються на торгових точках Нової Каховки.

Але хочу звернути увагу суб’єктів господарювання, хто займається виготовленням вивісок та режимів роботи – вся інформація повинна бути зазначена державною мовою.

Відповідно до пункту 6 статті 9 Закону України „Про рекламу”, вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщені на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.

Звертаюсь до усіх власників та орендарів об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та сфери послуг з проханням привести вивіски з назвами, режимами роботи торгових точок, цінниками на товари до вимог чинного законодавства.

Відповідно до пункту 12 „Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 року №833, усі відомості оформляються відповідно до законодавства про мови.

А тим, хто нервує з цього приводу, нагадую, що відповідно до статті 10 Конституції України, державною мовою в Україні є українська.

Начальник відділу економічного розвитку та торгівлі

виконавчого комітету Новокаховської міської ради Т.Малій

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.