НОВОКАХОВСЬКА ФОРМУЛА НОВОЇ ШКОЛИ: МОТИВАЦІЯ ТА ПАРТНЕРСТВО.

Ювілейний п’ятий День педагогічної ідеї провели освітяни Нової Каховки. 26 березня у приміщенні ЗОШ №8 (директор – Оксана Олійник) зібралися сотні сучасних схоластів – тільки аби віднайти найвдаліший шлях для самореалізації учня в умовах нової української школи, або як ще його називають: «компетентнісний підхід». Чималу увагу приділили і постаті вчителя.

Саме від педагогічних менторів залежить обізнаність його вихованців та успішна соціалізація дитини. На семінар приїхали начальники відділів освіти, методисти, директори шкіл і учителі-предметники з усієї Херсонщини: Каховщини, Бериславщини, Генічеська, Скадовська, Великої Олександрівки тощо.  

Вітаючи колег, начальник новокаховського відділу освіти Лілія Микитенко акцентувала на важливості освітянських перетворень і переосмисленні вже відомих педагогічних ідей: «Українці – це люди, які шанують свої традиції. І дуже важливо, що в наш час зароджуються нові. Сьогодні ми проводимо п’ятий День педагогічної ідеї. Бажаю всім сьогодні приємно поспілкуватися, зустріти друзів, підвищити свою педагогічну майстерність і по-новому поглянути на систему освіти взагалі. Можливо, хтось почує те, що він вже використовує у своїй роботі. Я впевнена, що хтось побачить щось нове і візьме це для себе. У будь-якому випадку, цей день для всіх нас буде позитивним, продуктивним і корисним у подальшій роботі».  

Аспекти заявленої теми розкрила гостя з Херсону Ганна Ізотова. Як завідувач навчально-методичної лабораторії «Херсонської академії неперервної освіти», вона поділилася власними напрацюваннями з впровадження ідей нової української школи. Багатомірність та поліфункціональність навчального процесу – провідні тези її виступу. Тільки «компетентний» вчитель зможе розвинути і виховати до пари собі учня. Вихователь має проявити неабиякі вміння не лише в його природній царині – педагогіці та профільній дисципліні. Новий освітній простір вимагає від нього нюансної обізнаності  у віковій психології, здатності співпрацювати з батьками, своїми вихованцями та навіть з цілою громадою.

Конкретні методичні рекомендації привели фахівці методичного кабінету новокаховської міськради Тетяна Лемешева та Оксана Михайленко. На загальний розсуд вони презентували результати проведених методик серед учителів, батьків та учнів. Так, у 67% педагогів нашого міста достатній рівень психолого-педагогічної культури, а 75% – готові до впровадження інноваційних ідей. Щодо учнів, то першочергову увагу їм слід звернути на вміння спілкуватися іноземними мовами, математичну та загальнокультурну грамотність та здатність навчатися впродовж життя. Водночас, про соціальні, громадянські та природничі навички можна не турбуватися. На «ти» школярі з інфо- та медіа-ресурсами і цифровими пристроями. Звісно, працювати є над чим, однак така інформація – стійкий фундамент для подальшої роботи освітян.

Актуальності зустрічі додала участь міських психологів, які на своїх майстер-класах навчали різного, але вкрай корисного: покращенню міжособистісних стосунків в колективі чи шляхам педагогічного впливу на школярів. Серед заявлених проблем також були сучасні тенденції статевого виховання, особливості профорієнтації і адаптації учнів, соціальні зміни в пубертатному віці, шкільні травми та їх наслідки в подальшому розвитку, вікові особливості прояву гіперактивності та багато інших освітянських цікавинок.

Не обійшлось без урочистостей. Масивні теоретичні блоки розбавили святковими нотами, підбивши підсумки фестивалю фотоматеріалів від методкабінету новокаховської міськради.

У конкурсі взяло участь 12 міських шкіл, які представили власні надбання по формуванню нового освітнього середовища у своїх закладах. Гран-прі – у ЗОШ №3 (директор – Ірина Дубас). Саме цей заклад став провідником ідей сучасної освіти у Новій Каховці, а зараз тут повноцінно втілюють в життя вже другий проект нової української школи.

Орест Боднар

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.