БРЕНД – ЗНАК ЯКОСТІ ЖИТТЯ НОВОЇ КАХОВКИ

Тему створення бренду Нової Каховки почали обговорювати кілька років тому. За цей час, вивчивши  досвід інших міст і маючи власні  напрацювання, нарешті перейшли до розробки бренду. З  ініціативою виступили КП «Агенція регіонального розвитку» і Громадська організація «Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад», які очолюють В’ячеслав Костенюк і Павло Ярмій.

Розпорядженням міського голови Володимира Коваленка створено робочу групу, яка днями провела засідання. В ньому, крім керівників агенцій, взяли участь заступник міського голови Володимир Сироватка, співробітники обох агенцій, були запрошені представники потужних закладів у сфері туризму – ПАТ «ДМК «Таврія» і яхт-клубу «Максим Марін», журналісти.

ВОЛОДИМИР СИРОВАТКА: «У СТВОРЕННІ БРЕНДУ СВОЄ СЛОВО МАЄ СКАЗАТИ МОЛОДЬ»

«Створюючи бренд Нової Каховки, ми демонструємо «обличчя» міста за межами області і навіть країни, – наголосив Володимир Сироватка. – Керівники двох агенцій об’єднали свої зусилля і прийшли зі своїми пропозиціями. Ми скликали засідання робочої групи, щоб визначитись із подальшими кроками збору пропозицій та створення бренду. Головне – щоб до обговорення теми долучилося якомога більше новокаховчан різного віку і професій. Тоді й результат буде успішним».

Володимир Сироватка звернув увагу: в першу чергу активну участь у цьому обговоренні повинна взяти молодь. Незважаючи на початок літніх канікул, всі вони постійно спілкуються в соціальних мережах. Тож мають час і можливості для того, щоб оприлюднити свої пропозиції, продемонструвати свої творчі таланти і фантазію задля подальшого успіху міста в галузі туризму. Це серйозна робота. Але молоді вона під силу, зазначив він.

Учасники засідання обговорили кожен пункт подальшого плану роботи. В’ячеслав Костенюк повідомив: створено відео, яке розмістили в інтернет-мережі, запрацював сайт «Бренд НК» – його на засіданні презентувала експерт з брендингу Вікторія Кулакова.  Зроблено SWOT-аналіз, який об’єднав основні моменти економічного розвитку міста, сильні і слабкі сторони, можливості Нової Каховки, перспективи її розвитку, і загрози, виклики часу, які обов’язково потрібно враховувати.

Наступним етапом стане проведення інформаційних зустрічей та громадських обговорень про мету і завдання брендингу.

В’ЯЧЕСЛАВ КОСТЕНЮК: «ГРОМАДУ МІСТА ЗАКЛИКАЄМО ДОЛУЧИТИСЬ ДО ОБГОВОРЕННЯ»

«Протягом всього періоду – від червня по серпень 2019 року – всі члени робочої групи мають активно розповсюджувати інформацію щодо розробки бренду міста в усіх наявних засобах масової інформації, – звернув увагу В’ячеслав Костенюк. – Протягом тижня буде проведено онлайн-опитування щодо образів та символів Нової Каховки. Новокаховчан закликаємо назвати найхарактерніші риси Нової Каховки, з якими вони асоціюють рідне місто. Робоча група обере 10 найдоцільніших і цікавих образів. Потім спільно з громадськістю будуть обрані п’ять кращих варіантів. І врешті – один найкращий, над яким попрацюють спеціалісти. Робоча група визначить єдину концепцію  брендингу міста і найкращий із запропонованих варіантів логотипу і слогану, який задовольнить громадськість і найкращим чином буде позиціонувати Нову Каховку. Далі – технічна робота: створення брендбуку, затвердження та опублікування бренду. Винесення цього питання на обговорення депутатів міської ради».

ПАВЛО ЯРМІЙ: «СТВОРЕННЯ БРЕНДУ МАЄ ОБ’ЄДНАТИ НОВОКАХОВЧАН»

«Кілька років тому ми вперше бралися за цей проект – і тоді, на мою думку, він був ще зараннім у Новій Каховці – зізнається Павло Ярмій. – Нині ця тема не тільки на часі – для Нової Каховки вона вже просто «горить»! На день міста у вересні ми плануємо великий ювілейний п’ятиденний фестиваль «Таврійський ярмарок». Саме в цей час для міста було б дуже важливим запустити процес впізнавання через власний бренд. Всі розуміють, наскільки це важливо!

Ключовий момент – це те, що місто думає про себе, що має і що хотіло би мати в майбутньому. Це те, що потрібно і для нас, і для наших гостей.

Члени робочої групи обговорили результати SWOT- аналізу, який об’єднав основні елементи місцевого економічного розвитку для визначення рушійних сил, якими є місцеві переваги і можливості, які сприяють усуненню загроз в подальшому розвитку міста і усуненню недоліків.

«Залучення мешканців міста до обговорення цієї теми – це чудова передумова для подальшого успіху і довгого «життя» бренду, – наполягає Павло Ярмій. – Бренд повинен «лягти на душу» бізнесу – щоб товаровиробники із задоволенням ставили його на своїх товарах. І подобатись мешканцям міста – щоб вони ним пишалися і несли в інші міста. Для прикладу – в американському Нью-Йорку на кожному кроці бачиш і чуєш –  «I Love New York» (до речі, це пісня і логотип, розроблені у 1970- ті роки під час рекламної кампанії з розвитку туризму у Нью-Йорку. Логотип – Мілтоном Гласером і Боббі Заремом. А пісню у 1977 році написав композитор Стив Кармен. Нині в Нью-Йорку на кожному кроці – сувенірна продукція, товари з таким логотипом. І люди цим пишаються.

Для Нової Каховки важливо, щоб створений всією громадою бренд об’єднав новокаховчан. Хороший бренд –це меседж від міста для іновацій, інвестицій, для туристів, для людей, які хотіли б жити у Новій Каховці. Якщо бренд демонструватиме силу і перспективи міста – в таке місто захочеться приїхати – і навіть тут залишитися назавжди. Успішний бренд – це місце сили, яке привертає увагу.

Розвинені міста – це міста, в які вірять і для яких наполегливо працюють їх мешканці. Ми бачимо приклади того, як міста, які раніше були звичайними, малопривабливими, завдяки таким ентузіастам ставали успішними.

Бренд – це і є сублімована віра мешканців у майбутнє цього міста».

ВІКТОРІЯ КУЛАКОВА: «БРЕНД – РОЗУМІННЯ, ЯКИМ ШЛЯХОМ МІСТО ПІДЕ ДАЛІ»

«Розпочато збір ідей – це образи і символи, з якими у городян асоціюється Нова Каховка. Бренд починається з простого. І неможливий без аналітики, без визначення характерних рис міста. Важливо, щоб самі мешканці прокинулись і почали говорити про це! За що люблять місто, з чим його пов’язують. Коли я була студенткою – всі новокаховчани, які навчалися зі мною, завжди говорили про Нову Каховку з любов’ю. І запевняли – після отримання диплома повернуться до рідного міста. Тут комфортно, зручно, затишно, є унікальний парк, місто розташоване вздовж Дніпра. Безперечно, місто має свою особливу ауру, свій дух, за що його люблять. Але нині потрібно зрозуміти, яким місто є сьогодні, і яким шляхом піде далі. Це місто промислове, туристичне, курортне? Яке воно і як має розвиватися далі? Це потрібно зрозуміти, щоб створити єдиний образ і концепцію його розвитку. Вона дозволить спілкуватися з майбутніми інвесторами, з туристами на новому, більш перспективному рівні».

ІНФОРМАЦІЙНА ЗУСТРІЧ З ЛІДЕРАМИ ГРОМАДИ

Наступним кроком стала перша інформаційна зустріч 20 червня у великій залі виконкому. В ній взяли участь представники різних кіл громади міста – керівництво міста, депутати, підприємці, громадські організації, студентська молодь, працівники культури і освіти. Спеціалісти КП «Агенція регіонального розвитку» мали на меті інформувати городян про те, який шлях належить пройти, перш ніж місто матиме свій бренд, і для чого це потрібно.

«Мені приємно, що до цієї справи долучилася Громадська організація «Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад», яку очолює Павло Ярмій», – звернув увагу Володимир Сироватка. – Активність громади в цьому процесі дуже важлива. Адже результат цієї роботи потрібен всьому місту».

Відбулося активне обговорення теми. Учасники зустрічі запропонували залучити до цього процесу всі наявні засоби інформації і всі верстви населення. Щоб городяни різного віку і  професійних спрямувань відповіли на запитання: «З якими образами і символами я асоціюю Нову Каховку?», або «На які унікальні риси Нової Каховки  я звернув би увагу гостей міста, які вперше завітали до нього?».

Беріть участь в обговоренні, в онлайн-опитуванні, поділіться своїми думками. Долучайтеся до створення бренду Нової Каховки! І нехай ця унікальна емблема нашого міста, своєрідний «знак якості» всього, що воно пропонує і що в ньому створюють, стане відомим за межами Нової Каховки і створить позитивний імідж місту, дасть поштовх для його активного успішного розвитку.

Новокаховчани, скажіть своє слово! Ваша думка – важлива!

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.