ЗАМІСТЬ БУДИНКОВОЇ КНИГИ – АДРЕСНІ КАРТКИ

Будинкова книга як документ зникла на законодавчому рівні з 2013 року. Відтепер відомості про реєстрацію чи зняття з реєстрації місця проживання для мешканців приватного сектору будуть вноситися виключно до адресної картки особи та картки реєстрації особи. До будинкових книг записи не вносяться у зв’язку з відсутністю правових підстав.

Під час реєстрації/зняття місця проживання, видачі довідок про склад сім’ї та місця проживання, суб’єктами реєстрації будинкові книги приватних домогосподарств вилучаються, про що складається акт прийому-передачі в 2-х примірниках. Один примірник передається особі, яка звернулася, другий – залишається на зберіганні в установі разом з будинковою книгою. На вилучених будинкових книгах проставляється штамп «Анульовано» та передається на зберігання до архіву установи для використання (у разі потреби) під час надання адміністративних послуг.
Передати будинкову книгу на зберігання до відділу реєстрації Новокаховської міської ради мають право: власник (співвласник) житлового приміщення/будинку; зареєстрована у житловому приміщенні/будинку особа; спадкоємці ( у разі отримання довідки про реєстрацію померлої особи); уповноважена особа (при наявності документів).

Відділ реєстрації Новокаховської міської ради

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.