«ЯКЩО ВАС ДРАТУЮТЬ ЛЮДИ – ЗАЛИШТЕ ПОСАДУ!»

Понад тисячу звернень надійшло до виконкому за перше півріччя 2019 року. Про це на засіданні виконавчого комітету повідомила головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян Анжела Бабенко. Вона навела статистичні дані та надала аналіз основних питань, які турбують новокаховчан.

Першість – за соціальними питаннями – 530 звернень. Це призначення та виплата субсидій, державної соціальної та матеріальної допомоги. Всього було порушено 1 072 окремих питання. У більшості випадків городяни зверталися за матеріальною допомогою у боротьбі з онкологією. Всього за цей період рішеннями виконкому було виділено 258 тис грн. на термінову допомогу хворим. Не менш актуальні комунальні та житлові питання. Мешканці міста віддають перевагу письмовим зверненням (812) або особистому прийому міського голови та його заступників (217). 379 людей також зателефонували на урядову «гарячу лінію».

За перші 6 місяців 2019 року було зафіксовано 54 колективних звернення. Це на 15 менше, ніж торік. Також зареєстровано 5 анонімних та 19 масових звернень. В основному порушуються комунальні питання: діяльність ОСББ, ремонт покрівель, парканів, доріг, благоустрій території, спилювання дерев, якість комунальних послуг. Новокаховчан також турбує порушення громадського порядку у гуртожитках міста, забезпечення транспортними послугами (вартість проїзду, організація додаткових рейсів, пільгові перевезення), перегляд роботи торгових і розважальних закладів у зв’язку з порушенням тиші, проблеми з безпритульними тваринами, порушення правил утримання домашніх тварин.

Exif_JPEG_420

Як зазначила Анжела Рафхатівна, позитивно було вирішено 430 звернень, надано 577 роз’яснень, і лише в 6 випадках відмовлено.

Водночас, на контролі виконавчого комітету знаходиться 25 питань: ремонт доріг та внутрішньоквартальних проїздів, ремонт покрівель, облаштування під’їздів засобами для пересування людей з інвалідністю, встановлення лавочок, ремонт парканів, спилювання дерев, відновлення роботи ліфтів, поліпшення житлових умов.

Міський голова Володимир Коваленко зазначив – суха статистика не говорить про суть проблеми. І поставив риторичне запитання: чи могли б ці проблемні питання виникнути під час особистого прийому, якби деякі керівники були більш уважними до людей?

«Мене цікавить, наскільки ефективно працює система вирішення питань в кожному підприємстві, в кожній виконавчій структурі», – наполіг Володимир Коваленко. – Чи була можливість вирішити ці питання ще до того, як людина прийшла шукати допомоги на особистому прийомі? Приміром, були питання щодо призначення субсидії. Що це означає: люди неуважно читають роз’яснення у ЗМІ, або відповідної інформації їм не надавали в УПСЗН? Чому вони пишуть на «гарячу лінію»? Я хочу зрозуміти причину таких ситуацій.

Сьогодні зранку біля виконкому зустрів молоду жінку з дитиною. Стоїть засмучена – довідку не дали. Сказали: «Приходьте наступного дня». Втрутився – виявляється, видати довідку могли без проблем – якби поставились до людини по-людськи. Тому мене найбільше турбує, як працівники ставляться до людей? Як вони формують імідж влади? Мене це турбує, а не просто статистика. Запам’ятайте: якщо вас починає дратувати людина – яким би керівником чи працівником ви не були – тоді потрібно писати заяву і йти. Навіть якщо людина пише скарги щодня, приходить на прийом щомісяця – вона не повинна вас дратувати. Ви повинні її вислухати і допомогти. Є й інша ситуація – коли запитання потрібно поставити керівнику одного з підрозділів: чому досі не вирішено профільне питання, і мешканці вже не вперше звертаються до міського голови?».

Володимир Коваленко попередив: якщо на особистий прийом люди по кілька разів приходять з приводу одного й того ж питання – потрібно дати оцінку якості роботи керівника, якому міський голова доручав вирішення цієї проблеми.

«А керівники повинні радіти, що люди звертаються до них із запитаннями. Бо якщо мешканці до нас не звертаються – тоді ми не потрібні. Питання прийому громадян – це питання злагоди в суспільстві і показник рівня фаху працівників різних напрямків – медицини, освіти, культури, комунальних служб. Це діалог в суспільстві. Треба спілкуватися з людьми і чути їх проблеми. Коли є діалог – люди зрозуміють, на що ми маємо право і чим ми можемо допомогти, а в чому потрібні спільні зусилля для вирішення проблеми на іншому рівні».

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.