БРЕНД НОВОЇ КАХОВКИ ОБРАНО. НАСТУПНЕ РІШЕННЯ – ЗА ДЕПУТАТАМИ

25 липня відбулось фінальне засідання розширеної робочої групи стосовно затвердження бренду Нової Каховки на рівні місцевої влади і подальшої його презентації  задля представлення міста на українському, а потім – й на міжнародному рівні.

В обговоренні майбутнього бренду взяли участь міський голова Володимир Коваленко, його заступник Володимир Сироватка, директор КП «Агенція регіонального розвитку» В’ячеслав Костенюк, засновника ГО «АРР ТОТГ» Павло Ярмій, начальник відділу культури і туризму Наталія Зарудна, представники громадських організацій, громадські діячі, рекламодавці, спеціалісти з креативних індустрій, підприємці міста.

Розглянули  декілька можливих варіантів використання і просування бренду: у офіційній і діловій документації, поліграфічній продукції, на посуді, нанесення логотипу на автомобілі, одяг тощо, у зовнішній рекламі (банери, стенди і т.д.), у архітектурних формах (вуличне освітлення, фонтани).

Свою думку з приводу фінального варіанту бренду озвучив Володимир Коваленко: «Я, звичайно, слідкував за тим, що відбувається, як іде робота. Хто б не заїжджав до нас, одразу розуміє, що потрапив у трохи інший світ, ніж містечка, села, районні, обласні центри, які знаходяться за межами нашого міста. Це було завжди зрозуміло – Нова Каховка має своє унікальне «обличчя», єдине – не було узагальненої, комплексної, багатогранної, символічної структури, яка б відображала реальне багатство,  подароване першобудівниками і природою нашого міста всій країні. Тому я хочу подякувати вам за те, як ви з глибоким внутрішнім сприйняттям це все робили. Бренд має реальний, конкретний вираз і на багато десятиліть стане візитівкою Нової Каховки».

Керівник Новокаховської фірми «Магія світла» Анатолій Єванков подарував міському голові футболку із зображенням бренду Нової Каховки.

Усі присутні на засіданні одностайно схвалили обрану концепцію бренду і погодилися з тим, що його необхідно впроваджувати в життя якнайшвидше.

Тож вирішили, не гаючи часу, формувати і подавати повноцінну пропозицію щодо кінцевого затвердження бренду на розгляд найближчої сесії Новокаховської міської ради.

Отже, як повідомляє керівник КП «Агенція регіонального розвитку» В’ячеслав Костенюк, футболки з логотипом Нової Каховки вже отримали міський голова Володимир Коваленко, а також голова Херсонської ОДА Юрій Гусєв.

«Наш бренд отримав позитивну оцінку експертів туристичної галузі та брендингу, які були присутні на робочій нараді голови Херсонської ОДА з приводу брендингу Херсонської області. Хочу подякувати всім мешканцям Нової Каховки, які свідомо брали участь у процесі розробки, висловлювали свої думки та пропозиції. Без вашої активної участі ми б цього не зробили!» – зазначив директор Агенції регіонального розвитку Нової Каховки В’ячеслав Костенюк.

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.