ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ: КОЖНЕ ЗВЕРНЕННЯ – ЯК СПОВІДЬ

Щомісяця, у другий понеділок міський голова Володимир Коваленко проводить особистий прийом громадян. Дехто з мешканців міста записується на прийом заздалегідь, хтось приходить з терміновим зверненням в день прийому. Але кожен має можливість звернутися з проханням або проблемою і отримати допомогу або вичерпну відповідь.

Прийом не закінчується, доки всі, хто чекав, не побували у кабінеті і не озвучили своє звернення. І переважна більшість з них – це справжня людська трагедія. Адже «лідери» серед звернень –  прохання про допомогу в лікуванні. Хтось стримано, а хтось – зі сльозами на очах оповідає свою історію. Спочатку діагноз – як грім серед ясного неба. Відчай, бажання жити, початок лікування, на яке йдуть всі заощадження. Але кошти закінчуються раніше, ніж приходить одужання. І  коли вже вичерпані всі можливості –  люди приходять на прийом до міського голови. Він не задає зайвих питань – достатньо побачити пакет медичних довідок і призначень. Всі без винятку онкохворі отримують допомогу – таке рішення приймається на засіданні виконкому. Цього разу Володимир Коваленко отримав 22 звернення з проханням врятувати життя.

Загалом, як повідомила головний спеціаліст відділу по роботі зі зверненнями громадян Анжела Бабенко, на особистому прийомі міського голови 12 серпня надійшло 32 звернення. Одно з них – колективне, під яким – 7 підписів. Воно стосувалося ремонту дорожнього покриття провулку Армійський у Дніпрянах.

Три мешканці міста звернулися стосовно поліпшення житлових умов – одинокі матері, багатодітні родини просили надати житло в міських гуртожитках. Одне звернення стосувалося соціального захисту. Справа в тім, що мешканка міста при оформленні субсидії не вказала, що має земельну ділянку в іншому районі. А після того, як її дані перевірили, жінку звинуватили у прихованні доходів. Вона отримала листа, в якому зазначено, що через надання неповних даних про доходи вона повинна повернути надлишково виплачену суму субсидії. Ситуацію ускладнило те, що отримувачка субсидії – багатодітна мати, в якої нещодавно помер чоловік.

Один з голів ОСББ поскаржився міському голові на інтенсивний рух транспорту в дворі будинку і запропонував вгамувати активність водіїв, встановивши обмежувальні стовпчики.

Exif_JPEG_420

Особистий прийом – це відверте спілкування з мешканцями міста, їх пропозиції поради, зауваження. Окрема – і найбільша частина цих звернень – це складні життєві історії  людей, яких обставини загнали в глухий кут. «Переважна більшість звернень – це благання про допомогу, яке відчуваєш без слів», – зізнається міський голова. – Шукаємо можливість допомогти кожному. До цього долучаю всіх профільних спеціалістів, керівників відповідних служб – вони отримують доручення під власну відповідальність. Вимагаю від кожного керівника та спеціаліста дієвої участі в долі того, хто звертається. Для цього ми тут і працюємо. Найкращий результат нашої роботи –  коли вдається вирішити проблему людини, а тим більше – коли вдається врятувати її  здоров’я і життя».

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.