НОВА КАХОВКА – НА ТУРИСТИЧНІЙ ОРБІТІ УКРАЇНИ.

Впродовж трьох днів, з 30 жовтня по 1 листопада у Львові проходила міжнародна виставка «ТурЕКСПО», де власний туристичний продукт презентувала делегація з Нової Каховки.

Представники міського відділу культури і туризму, КП «Агенція регіонального розвитку» і ГО «АРР ТОТГ» по поверненню додому скликали робочу зустріч, де розповіли про свої враження і здобутки.

«Ми розуміємо, що Нову Каховку вже час представляти на всеукраїнському рівні, – починає начальник міського відділу культури і туризму Наталія Зарудна. – Впродовж виставки багато хто відкрив для себе наше місто. Люди підходили і дивувалися: вони не знали, що Каховська ГЕС, виноробні господарства «Таврія» і «Шато Трубецького» – це все Нова Каховка. Ще й безліч атракцій поряд».

«Деякі навіть не знали, що є таке місто як Нова Каховка, – продовжує її заступниця Яна Малига. – Взагалі, на цьому форумі своє обличчя презентували 10 різних країн і 19 регіонів України. Можу впевнено сказати, що Нова Каховка показала себе з кращого боку. Відвідувачі побачили: наше місто – географічний центр області, з якого варто розпочати пізнавання таврійського краю. Ми гостинні, у нас смачно і є що подивитися!».

Херсонська область була єдиним регіоном, представленим чотирма стендами: Херсонщина туристична, Арабатська стрілка,  Олешківські піски і «Нова Каховка – місто тисячі джерел». Це каже про відношення керівництва до розвитку цих територій, де туристичний розвиток у пріоритеті. На виставці проходили майстер-класи, воркшопи і презентації, безліч дегустацій, нетворкінг тощо. Такі виставки дають поштовх для подальшої співпраці місцевої влади, бізнесу і громадськості та дозволить підвищити імідж Нової Каховки і вивести її на міжнародну арену.

До того ж в ці дні у Львові проходив міжнародний економічний форум, на якому окрема панельна дискусія була присвячена туризму. Тут говорили про маркетинг і брендинг територій як головний інструмент просування, розробку стратегічного бачення та створення національного плану дій для розвитку індустрії туризму і мандрівок на найближчі 10 років.

«Чи не вперше ми вивели Нову Каховку на туристичну орбіту України. Ми показали, що ми є. Тепер маємо готуватися до наступного року і ще якісніше представити наш край на масштабних форумах всім десантом новокаховської громади», – впевнений керівник ГО «АРР ТОТГ» Павло Ярмій. «Ми в чергове переконуємося, що наше найбільше багатство – це вода. І розроблений нами бренд «Місто тисячі джерел» вдало відбиває сутність міста», – підсумовує заступник міського голови Володимир Сироватка. «Я вірю, що Нова Каховка може наблизитися до туристичного рівня Львова як потужного драйвера туризму. Але нам ще є над чим працювати», – погоджується директор агенції В’ячеслав Костенюк.

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.