ДЛЯ ЗРУЧНОСТІ СПОЖИВАЧІВ

В адміністративній будівлі КП «Міський водоканал» зроблено реконструкцію приміщень абонентського відділу. Встановлено пластикові двері та вікна, в середині приміщення облаштовано територію для роботи з абонентами: на стінах – необхідна інформація для споживачів, зручні місця для очікування.

 

Капітально відремонтовані кабінети працівників, встановлено кондиціонери, на вікнах – жалюзі. Подбали на підприємстві і про обслуговування осіб з інвалідністю: біля входу в адмінбудівлю встановлено кнопки виклику. Директор КП Валерій Радованець зазначає: напливу людей до абонентського відділу немає, бо в місті відкрито ще один пункт роботи з абонентами підприємства – в приміщенні ЖЕК №1 на вул. Букіна, 58.

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.