ЯК ЗАХИЩАЛИ СПОЖИВАЧІВ ПРОТЯГОМ 2019 РОКУ

Розпочато новий рік. Для всіх нас новорічні свята – втілення добра і радості. У ці дні кожен з нас підбиває підсумки року, що минає, та складає плани на майбутнє. З великими сподіваннями та надією в серці ми дивимося у завтрашній день.

Інспекція у справах захисту прав споживачів Новокаховської ОТГ у складі двох чоловік постійно проводить роботу щодо державного захисту прав споживачів, керуючись статтею 42 Конституції України, статтями 16, 20, 25 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про захист прав споживачів”, Указами Президента України, розпорядженнями обласної державної адміністрації, міського голови, рішеннями сесій міської ради.

На виконання Закону України «Про захист прав споживачів» основна увага приділяється зверненням споживачів на неякісний товар та послуги. За  2019 рік під час особистого прийому до інспекції звернулось 227 споживачів, понад 128 споживачів отримали консультацію за телефоном з різних питань:

– продаж товарів без відповідних супровідних документів та повної інформації;

– порушення права споживача на гарантійне  обслуговування;

– порушення права споживача на повернення або обмін товару;

– обрахунок або обважування покупців, нетактовна поведінка продавців;

– реалізація продукції термін придатності яких минув;

– неякісне  надання послуг.

Взагалі задоволено 295 скарг, за якими споживачам поки що повернуто понад 360 тис. грн. за неякісно надану послугу, побутову техніку з недоліками виробничого характеру, взуття з дефектами різного характеру, предмети побуту та продукти харчування. Робота по іншим скаргам продовжується щодня. Зареєстровані випадки замовлень послуг по рекламі у газетах. І як правило така домовленість взагалі не оформлюється документально. Продовжують надходити скарги на покупку товарів через Інтернет магазини. Вирішення таких питань ускладнено, а звернення до інстанцій результатів майже не дають.

Вирішувати питання по задоволенню претензій споживачів доводиться шляхом листування та бесід з роз’ясненнями норм законодавства. Протягом 2019 року зусиллями інспекції у справах ЗПС виявлено такі порушення, як нетактовна поведінка продавців відповідно до споживача, недотримання термінів гарантійного обслуговування, неналежне виконання послуг, неналежне оформлення куточків споживача тощо.

Протягом року за скаргами споживачів інспекцією проведено 65 обстежень суб’єктів господарської діяльності, які здійснюють продаж товарів та надання послуг на території ОТГ. За скаргами споживачів на недобросовісну роботу ФОП складено 12 протоколів, які передано на розгляд адміністративної комісії.

Продовжується робота по оновленню дислокації підприємств торгівлі, послуг, громадського харчування на всій території Новокаховської ОТГ.

Щокварталу проводиться моніторинг звернень споживачів. Основною причиною виникнення скарг є неуважність споживачів при передачі складно побутової техніки на гарантійний ремонт, незнання норм законодавства при оформленні договорів купівлі-продажу, неуважність при покупці продуктів харчування та інше.

Зросла кількість надання консультацій через пресу. За 2019 рік через засоби масової інформації надано 58 матеріалів з різних питань, що захищають права споживачів:  на сторінках міських газет – 20, на сайті газети -21, сайті міста – 17.

Звертайтесь до інспекції у справах захисту прав споживачів за адресою: 74900, Україна, Херсонська обл., м. Нова Каховка, проспект Дніпровський, 23, каб. № 223, тел.. (код Нової Каховки 05549) 4-33-09  

Прийом громадян: щоденно з 8:00 до 17:00

 

Начальник інспекції у справах

захисту прав споживачів                                                                                                                        Антоніна Прокопенко

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.