Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області інформує.

У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України з метою запобігання розповсюдження коронавірусу COVID-19, та введенням карантину Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області повідомляє про можливість вирішення переважної більшості питань без особистого відвідування органів Фонду, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

Не виходячи з дому, можна:

– подати заяву про призначення пенсії та/або заяву на перерахунок пенсії;

– отримати довідки, достовірність яких підтверджується цифровим та QR-кодами (форми ОК-5/ОК-7, довідки про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, наявний страховий стаж тощо);

– перевірити відомості про трудову діяльність (електронна трудова книжка);

– здійснити попередній розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

– подати Анкету застрахованої особи для внесення/змінення/ уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;

– подати звернення (пропозицію) відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

– активізувати послугу безкоштовного СМС – інформування (стосовно призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та щодо наявного страхового стажу).

Звертаємо також увагу, що по окремих видах послуг немає нагальної потреби звертатися саме в період дії карантину, оскільки на розмір та порядок отримання виплат з бюджету Пенсійного фонду це не вплине. Зокрема, заяву на призначення пенсії за віком та по інвалідності можна подати протягом 3 місяців з дати виникнення права на пенсію; заяву на призначення пенсії по втраті годувальника – протягом 12 місяців з дати смерті годувальника; заяву на виплату недоотриманої пенсії – протягом 6 місяців з дати смерті пенсіонера. Передбачений законодавством перерахунок пенсій з 01.04.2020 працюючим пенсіонерам, буде проведено в автоматизованому режимі, тобто особисте звернення пенсіонерів до органів Фонду не потрібно.

На даний час сервісні центри Пенсійного фонду України в області продовжують працювати за встановленими графіками.

Разом з тим, закликаємо громадян, які збираються відвідати сервісні центри Фонду, спершу з’ясувати можливість отримання послуги дистанційно або після завершення карантину за телефонами «гарячих» ліній:

  • Головне управління – (0552) 35 39 02
  • Херсонський сервісний центр – (0552) 42 95 71
  • Білозерський сервісний центр – (05547) 3 36 39
  • Бериславський сервісний центр – (05546) 7 57 02
  • Генічеський сервісний центр – (05534) 3 25 09
  • Голопристанський сервісний центр – (05539) 2 11 88
  • Новокаховський сервісний центр – (05549) 5 05 10
  • Каховський сервісний центр – (05536) 2 13 86
  • Олешківський сервісний центр – (05542) 4 40 31
  • Скадовський сервісний центр – (05537) 5 22 67
  • Великолепетиський сервісний центр:
  • смт Велика Лепетиха – (05543) 2 32 61
  • смт Верхній Рогачик – (05543) 2 32 61
  • Великоолександрівський сервісний центр – (05532) 2 24 14
  • Високопільський сервісний центр – (05535) 2 16 86
  • Горностаївський сервісний центр – (05544) 4 16 19
  • Іванівський сервісний центр – (05531) 3 18 40
  • Каланчацький сервісний центр – (05530) 3 14 33
  •  Нижньосірогозський сервісний центр – (05540) 2 16 06
  • Нововоронцовський сервісний центр – (05533) 2 11 07
  • Новотроїцький сервісний центр – (05548) 5 25 24
  • Чаплинський сервісний центр – (05538) 2 12 94.

Усні консультації можна також отримати з допомогою Skype-зв‘язку (gupfu_kherson).

 

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.