В ОДНОМУ ВИПАДКУ – ДО УПСЗН, В ІНШОМУ – ДО «ОЩАДБАНКУ».

За наданими керівництвом АТ «Ощадбанк» роз`ясненнями Управління праці та соціального захисту населення повідомляє: інформацію про проведені банком операції, які здійснені за обліковим записом пільговика щодо перерахування коштів управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг, пільговики звертаються до АТ “Ощадбанк”.

У звязку з тим, що співробітникам відділень АТ «Ощадбанк» не надано технічної можливості перегляду зазначеної вище інформації, правлінням АТ «Ощадбанк» прийнято рішення надавати інформацію про операції, здійснені за обліковим записом пільговика щодо перерахування коштів дистанційними каналами зв’язку. Ця інформація у повному обсязі надається контакт-центром за телефоном безкоштовної гарячої лінії 0800-210-800, або субсидіант/пільговик може самостійно контролювати питання руху коштів через особистий кабінет, створений за допомогою мобільного номера телефону, на сайті Ощадбанку https://www.oschadbank.ua/ua/sb.

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ:

– за отриманням інформації з питання нарахування субсидії/пільги пільговики звертаються до управління праці та соціального захисту населення;

– за отриманням інформації про спожиті послуги, нараховані суми за послуги, розмір заборгованості (переплати) пільговики звертаються до управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг.

Начальник управління                                                           Олена СТОЯНЧУК

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.