ПОТРІБНА ДОПОМОГА ПІД ЧАС КАРАНТИНУ? ЗВЕРТАЙТЕСЯ!

Урядові обмеження, що запровадженні у зв`язку зі введенням загальнодержавного карантину на території Новокаховської ОТГ, продовжені до 22 травня. Продовжується робота щодо підтримки вразливих категорій населення, які в таких умовах не можуть самостійно забезпечити себе продуктами харчування, товарами першої необхідності.

На базі Управління праці та соціального захисту населення створені мобільні бригади з надання таким мешканцям соціальних послуг. Створений місцевий антикризовий штаб, який отримує та надає допомогу.

УПСЗН НАГАДУЄ: працюють міські телефонні лінії, на які ви можете направити звернення про соціальні потреби одиноких громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, сімей з дітьми.

З інформацією про потреби одиноких громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, сімей з дітьми звертайтеся за телефонами:

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 9-07-51, 4-21-16, 4-53-51,

Центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Новокаховської міської ради – 5-37-58,

Служба у справах дітей –  4-25-76,

Новокаховський центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів – 5-45-75.

Міністерством соціальної політики України розроблено інформаційну платформу «Допомога поруч» (далі – Платформа) https://dopomoga.msp.gov.ua/, яка розпочала свою дію з 10 квітня 2020 року та створена з метою забезпечення дотримання установлених правил карантину та убезпечення найбільш уразливих категорій населення від захворювань гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2. Для забезпечення функціонування Платформи в області утворено «гарячу» телефонну лінію (0552) 26-16-17, за якою особи, які потребують допомоги у забезпеченні продуктами харчування, дезінфікуючими засобами тощо, мають змогу повідомити про свої потреби, або повідомити про надання допомоги потребуючим.

Управління праці та соціального захисту населення продовжує роботу з прийому громадян в обмеженому режимі – щоденно за телефоном, та за допомогою інтернет зв’язку upszn@ukrpost.net.

УВАГА! Звернення громадян приймаються електронною поштою за електронною адресою upszn@ukrpost.net у вигляді сканкопій або фотокопій письмових звернень, з підписом заявника, із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації). Заповнені бланки заяви, декларації можуть бути надіслані поштою, або в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема, з використанням електронного цифрового підпису.

Отримати консультації у спеціалістів Управління ви можете за наступними телефонами:

Відділ грошових виплат і компенсацій: 4-55-92, 5-48-55, 7-13-33.
Відділ соціальних гарантій інвалідів, ветеранів війни та праці, потерпілих на ЧАЕС та нагляду за призначенням пенсій: 5-16-65, 4-33-48.
Відділ персоніфікованого обліку отримувачів пільг: 4-54-60, 5-16-65.

Відділ з питань праці, соціально-трудових відносин та господарської роботи: 9-07-06.

Сектор державних соціальних інспекторів: 4-33-48.

Головний спеціаліст-юрисконсульт: 4-53-51.

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ отримувачів пільг, субсидій та допомог на те, що на період карантину та протягом місяця після дати його відміни пільги, субсидії та допомоги, які було призначено раніше, призначаються в автоматичному режимі без звернення особи до Управління праці та соціального захисту населення.

Тобто, обмежений прийом громадян в жодному разі не вплине на призначення пільг, субсидій та допомог, передбачених законодавством.

Начальник управління Олена СТОЯНЧУК

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.