НЕ СТІЙТЕ В ЧЕРГАХ – ТЕЛЕФОНУЙТЕ 5-05-10!

Карантинні обмеження змусили сервісні центри управління Пенсійного фонду України змінити режим роботи – нині вони працюють з 10.00. Зокрема, і Новокаховський центр.

Влітку багато людей звертаються до сервісного центру для отримання різного роду довідок. Приходять заздалегідь займати чергу. А після 10.00, коли працівники Центру розпочинають роботу, надворі посилюється спека, яка негативно впливає як на відвідувачів, так і на працівників. Ми поцікавилися у начальника сервісного центру Людмили Мєтляєвої, чи можна змінити в таких погодних умовах години прийому? Ось що вона відповіла:

– Нажаль, ми не можемо цього зробити, бо години роботи змінено згідно відповідної Постанови Уряду. Карантин продовжено до 31 липня. Тож і режим роботи буде таким до кінця місяця. Далі – як вирішить Уряд. Добре розуміємо, що в таку спеку людям не комфортно. Працівники Центру також змучені спекою. В липні багато людей звертаються за довідками, з 1 липня ми проводимо перерахунок пенсій. Тож відвідувачів багато. Але ми подбали про те, щоб люди не вистоювали в чергах.

Звертаю увагу всіх наших відвідувачів: замовити будь-яку довідку в сервісному центрі Управління Пенсійного Фонду України в Новій Каховці ви можете за телефоном «гарячої лінії» – це номер 5-05-10! Телефонуйте нам! Замовляйте необхідну довідку! А потім просто приходьте в призначений Вам час, щоб її забрати. Не стійте в чергах!

Крім того, заяву на призначення  або перерахунок можна подати і дистанційно через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

 

[SvenSoftSocialShareButtons] Коментування і розміщення посилань заборонено.

Коментарі закриті.